Denk jij in oplossingen?

Dan is ons Team Service, op zoek naar jou!

MEDEWERKER TECHNICAL SUPPORT

Als medewerker Technical Support komen jouw technische kennis en communicatieve skills goed van pas. Samenwerking, oplossingsgericht handelen en optimale klanttevredenheid is het streven van ons enthousiaste team.

Je bent een belangrijk onderdeel van de afdeling Service. Dit team bestaat momenteel uit een teamleider, servicemonteurs en een medewerker Technical Support.

OMSCHRIJVING VAN JOUW WERKZAAMHEDEN

Hoe ziet jouw dag eruit? Deze bestaat uit het aannemen, registreren, analyseren, adviseren en indien mogelijk direct afhandelen van binnenkomende telefonische en digitale service calls. Vervolgens delegeer je deze calls naar de juiste collega met de vereiste expertise. Met jouw technische kennis weet jij snel de juiste route te bewandelen.

Natuurlijk bewaak jij de voortgang en planning van deze service calls, zorg jij voor de meest efficiënte inrichting hiervan en geef jij tijdig terugkoppeling aan de betrokken partijen. Daarnaast houdt jij je bezig met het opstellen, beheren en optimaliseren van Service­informatiebladen en legt werkinstructies vast m.b.t. het administratieve proces.

WIE BEN JIJ?

Jij bent die klantgerichte collega, die sterk is in de communicatie en probleemoplossend te werk gaat.

•             Je hebt HBO werk- en denkniveau

•             Je bent ervaren in een vergelijkbare functie

•             Je kunt je goed verstaanbaar maken in de Nederlandse, Duitse en Engelse taal

•             Je wilt je de verpakkingstechniek eigen maken

•             Je kunt technische schema’s lezen

•             Je bent handig met Microsoft Office en hebt affiniteit met diverse software

•             Je bent kwaliteitsgericht, oplossingsgericht en kan gestructureerd werken

IS DIT VOOR JOU DE JUISTE UITDAGING?

Kom dan ons team versterken, stuur dan jouw cv en motivatie naar hr@repak.nl, we zien je reactie graag tegemoet!